Update van mijn verblijf in Afrika! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu Update van mijn verblijf in Afrika! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

Update van mijn verblijf in Afrika!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

13 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal!

Hier weer een berichtje vanuit Afrika!
Zo mijn geweldige weekend zit er op, helaas! Het was erg leuk!
Op vrijdag hebben we DE bekenden dingen van Kaapstad en omgeving gezien zoals: Houtbay met vaartochtje, kaap de goede hoop, cape point en Stellenbosch op zaterdag hadden we proeverijen (ja meervoud) en ohjee even denken we hebben zoveel gedaan, nouja in iedergeval naar een andere plaats gegaan en zondag een plaatsje en Betty's Bay daar zijn de pingiuns, dat was leuk! Zo dat was het eventjes in het heel kort, haha! Maar het was echt heel erg mooi, gezellig, leuk etc!!

Op de creche is het weer leuk zoals meestal elke keer. Ik koop in Nederland een groot huis en neem een aantal kinderen mee, ik kan ze gewoon niet achterlaten ze zijn te lief/cute! Haha.

Nog maar 2,5 week te gaan de tijd gaat echt ontzettend snel. Zit hier al bijna een maand.

Ik zal proberen om er nog foto's bij te zetten van afgelopen weekend! Hoop dat het zal lukken.

Nou lieve mensen, dit was het voor nu. Misschien kom ik in het weekend weer terug!

Weet je wat een nadeel van een internetcafe is? De mensen die naast je zitten, oh help ik heb nog even te gaan en een man naast me heeft t erg zwaar volgens mij (door de hitte waarschijnlijk) hahaha.

Ohja zaterdag hadden we eerst een township tour, dat was erg indrukwekkend om daar doorheen te lopen!

Liefs,
Michelle

  • 13 Februari 2013 - 15:07

    Annemiek:

    Ik zat echt te wachten op een berichtje!!
    Ben erg benieuwd naar jouw verhalen en foto's.
    Stlellenbosch, Betty;s bay en proeverijen: klinkt allemaal geweldig.
    Nog veel plezier de komende weken.
    Mam


  • 13 Februari 2013 - 15:09

    Michelle :

    het is nog niet compleet was nog wat vergeten en de foto's zijn aan t uploaden, haha!

  • 13 Februari 2013 - 15:10

    Carien:

    Hee Michelle daar ben je weer gelukkig!

    Een huis vol met die lieve kindjes...........dan wil ik je wel helpen hoor!
    En neem de pinguins ook maar mee he?!
    Dag lieverd .
    Veel plezier nog daar.
    XXX

  • 13 Februari 2013 - 15:48

    Yvonne:

    Hoi,,,,,,,globetrottertje!!!!


    Gek hè ,,,, heb wel 3 x sinds gisteren gekeken of er mail van jou was,,nou,daar is ie dan!!
    Top hoor, dat het zo leuk is geweest, en je hebt veel gezien,,,,,,,,gehoord,,,,,,,geroken,,,,en,,,,,,gedronken,,,hahahahahahha!
    Je moet als alles achter de rug is, echt iets met Kotertjes gaan doen, dat is jouw ding hoor!
    Veel plezier nog en tot de volgende mail,
    Doeiiiiiiiiii
    Yvonne xxxxx

  • 13 Februari 2013 - 15:49

    Michelle:

    Wat zijn kotertjes, haha?

  • 13 Februari 2013 - 16:17

    Guus:

    Kinderen

  • 13 Februari 2013 - 19:59

    Yvonne:

    Hahahahahahha,,,,,weer een woord toegevoegd aan je taalkennis, zag je vraag, maar er was iemand die me nét even vóór was!
    Doeiiiiiii, uit een koud Nederland!
    Yvonne

  • 14 Februari 2013 - 03:57

    Broer Jurgen:

    Hey zussie,

    Het is nog steeds fijn om te horen dat je het zo goed naar je zin hebt.
    Maar je hebt natuurlijk ook iets om naar uit te kijken als je weer thuis komt, want het duurt ook nog maar 2,5 week voor je weer tante word (alweer).
    Hoelang ben je dat nu al?
    Ook alweer 2 jaar en 1,5 maand en dan weet je nog niet eens dat je tante bent van een klein kotertje hahaha slecht hoor!!!!!

    Maar ja het duurt niet lang meer voordat je dus een nieuw kotertje in de familie hebt.

    Nou geniet er nog van zolang het kan.

    Liefs van je broer,
    En chloë mist haar tante Michelle.

  • 16 Februari 2013 - 12:20

    Michelle:

    haha, ja ja nu weet ik wat het is.. :p

    nog maar 2 weekjes ongeveer en ik ben alweer thuis! tijd gaat ontzettend snel!

    Heel veel liefs vanuit hier, aan die gene die dit nog lezen, haha.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 610
Totaal aantal bezoekers 19548

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: