Een aantal weekenden! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Een aantal weekenden! - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Een aantal weekenden!

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

09 December 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Zo daar zijn weer, dat is lang geleden!
Ik wilde even wachten omdat ik dan gelijk heel veel dingen kan gaan schrijven!

Van 21 tot en met 25 november was mijn moeder hier! Dat was echt heel erg gezellig! Ik heb leuk de reisleidster gespeeld (hey, dat is stiekem best leuk!). We hebben ontzettend veel gedaan. Ze kan zeker zeggen dat ze veel van Kopenhagen heeft gezien. We zijn naar the black diamond geweest, kleine zeemeermin, Amalienborg, Christiania, Stroget, Tivoli en ik vergeet vast nog veel dingen. Tivoli was heel gaaf! We waren er toen het nog net licht was, toen was er niet heel veel aan, maar toen het donker was leek het wel een sprookje. Al die lichtjes en zo mooi versierd. Het was gelukkig niet druk en het weer was ook goed. Het weekend vloog (helaas) erg snel voorbij.
Het weekend daarop moest ik werken. De moeder was op dienstreis dat betekende dat ik 2 weken achter elkaar moest werken, waarvan één week dus full time moeder. Dat was vrij zwaar. Het is gelukkig nog best snel gegaan, maar het viel niet mee dagen van 7.15 tm ongeveer 19.30 uur. Ik mocht wel zwarte piet spelen bij de Nederlandse vereniging, dat was erg leuk! Dat had ik nooit willen missen. Al die 150 kinderen die helemaal gek werden van blijdschap. Ik was de eerste zwarte piet die binnen kwam. Die reactie was zo bijzonder. Iedereen die riep zwaaaaarte piet!!!! Heel schattig.
Het weekend van vrijdag 6 tm maandag 9 december (afgelopen weekend) waren Sander en Sophie hier! Vrijdag namiddag en zaterdag hadden we afgesproken om leuke dingen te gaan doen. Weer reisleidster spelen! Op vrijdag wilde we eigenlijk naar Tivoli. We liepen door Stroget, maar de sneeuw en hagel buien/stormen waren toch echt niet zo prettig. Dan maar heerlijk eten bij Nyhavn! En nog een groot bier(tje) bij de leuke bar in hun hostel! Zaterdag was een lange dag, ze hebben eerst het gezin hier ontmoet! Toen weer dezelfde route langs de kleine zeemeermin, Amalienborg. Daarna naar Christiania en door naar Tivoli. Erg veel wandelen. Man wat was het druk in Tivoli! Maar wederom erg mooi. En jeetje wat vliegt de tijd. De 1,5 dag met hun is veel te snel gegaan, maar ik heb zeker genoten en gelachen!
Bij deze wil ik mijn moeder, Sander en Sophie nogmaals heel erg bedanken voor die fantastische dagen!!

Zondag ben ik in mijn eentje naar een ijshockeywedstrijd geweest, net iets buiten Kopenhagen. Het was wel gaaf, maar erg koud en aan Malmö Redhawks kunnen ze zeker niet tippen!

Over een week vlieg ik terug naar Nederland voor 3 weken vakantie. Of nee officieel gezien maar ongeveer 2 weken vakantie.

Liefs

  • 09 December 2013 - 18:47

    Mar:

    hoi
    wat is Amalienborg, christiania en tivoli nouuuuu :P
    En waar blijven de foto's?

  • 09 December 2013 - 19:09

    Michelle:

    Als ge nou het volgende doet: je gaat naar google en typt in wat je wilt weten, dan druk je op enter en voila :D

    De foto's ja goede! Zal wel een keer nog wat op Facebook zetten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 534
Totaal aantal bezoekers 19494

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: