Terug bij waar we zijn begonnen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Terug bij waar we zijn begonnen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Terug bij waar we zijn begonnen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

08 Januari 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo lieve mensen,

Zo, mijn vakantie zit er (helaas) weer op. Wat waren dat 3 leuke weken! Ik heb echt genoten van mijn tijd in Nederland. Nooit gedacht dat ik echt blij zou zijn om even in Nederland te zijn.

Afgelopen zondag ben ik dus terug gegaan. Het is wel een beetje jammer dat je over een vlucht van 1 uur en 10 minuten alsnog nog zo’n 6 uur doet in totaal. Het was raar om terug te zijn en toch de weg te kennen. Het was raar om weer terug in het appartement te zijn. Ik wist niet of het nou weer gewoon als thuis voelde of iets anders. Wennen is het wel. Er zijn ook een paar dingetjes veranderd. Normaal deed de kleinste in de ochtend ook een dutje, die wordt alleen nog maar eventjes buiten in de kinderwagen gedaan. Dat is op zich wel handig, want zo kan je de hele ochtend op pad met hem. Vandaag zijn we onder andere naar de bibliotheek geweest. Nee dat is niet saai. Er is een leuke hoek voor kinderen om te spelen (dan hoop je wel dat die kleine niet de bladzijdes uit boeken gaat scheuren). Goed, ik ben erg benieuwd hoe komende weken nog gaan.

Als mensen nog suggesties hebben voor mij om iets te doen/bekijken hier laat het me aub weten, want ik weet niet of ik nog zo’n 4 of 5 weekenden kan vullen! Kopenhagen heeft veel om te bekijken en te doen, maar ik ben iets te enthousiast begonnen in de eerste 2,5 maand vrees ik.

Dat was het voor nu.

Liefs,

Michelle

  • 08 Januari 2014 - 17:22

    Annemiek:

    Hoi Michelle,

    Jij bent goed bezig, samen met Rutger naar de bibliotheek.
    Had je mijn lijstje met tips nog gezien? Anders zoek ik de site weer op.
    Ik hoop voor jou dat de echte winter nog even wegblijft.

    Mam

  • 08 Januari 2014 - 18:21

    Michelle:

    Als ik weeronline mag gaan geloven komt die vanaf volgende week vrijdag al..
    Ja die had ik gezien!

    Farvel

  • 08 Januari 2014 - 18:31

    Sandra:

    Hoi Michelle,
    Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Maak er wat moois van.
    Toch elke keer weer leuk om jouw verhalen te lezen.
    Wij zijn een paar jaar geleden ook in Kopenhagen geweest. Erg leuke stad en inderdaad veel te zien.
    Als je een beetje mobiel bent (geen idee hoe het met het openbaar vervoer is geregeld daar), dan zou ik zeker de andere grote stad daar op het eiland een keertje bezoeken. Roskilde, een prachtig oud centrum, vikingmuseum en een kerk waar alle vroegere koningen van Denemarken in praalgraven liggen. Leuke winkels zijn er ook.

    Groetjes
    Sandra

  • 08 Januari 2014 - 18:34

    Michelle:

    Dank je wel, voor jullie ook de beste wensen!

    Dat ga ik onthouden, is maar ongeveer dik half uur met de trein!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 19499

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: