Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

19 Januari 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo lezers,

Zo en toen zaten we weer 2 weken hier. Op deze manier ben ik weer in Nederland voordat ik het weet (of voordat jullie het weten, u bent gewaarschuwd). Nee, alle gekheid op een stokkie. Ik zal beginnen bij vorig weekend. Vorige week zaterdag was het vies en regenachtig weer. Niet zo geweldig leuk om dan vrolijk door de regen te huppelen. Dus ik besloot om naar een van de grootste winkelcentra te gaan van Scandinavië. Ja, groot was ie zeker. Maar waarom, echt waarom is Scandinavië zo duur? Wat ik bij de H&M sale in Nederland koop voor €3 betaal ik er hier €10 voor, ja daag. Dat doet Michelle niet. Ik heb dus in een winkelcentrum met zo’n 150 winkel gewoon niets gekocht, puur uit protest! De zondag zou ik met het gezin naar een van de bekendste musea van Denemarken gaan. De meeste van jullie zullen wel op Facebook hebben gelezen dat het niet zo’n succes was geworden. Ik moest in de trein omdat ik vanwege de kinderzitjes niet in de auto pas. Ik ga het netjes houden, maar wat een tering uitvinding is dat zeg, die treinen! Bam hop trein op de rem. Daar zit je dan en dan wel 2,5 uur lang. Stroom kabels kapot naast de trein, hoe the fuck krijg je dat voor elkaar? Eindelijk na 2,5 uur wachten, vrijheid hup de trein uit springen. Dat was dus een hele leuke zondag… not. Nee, dat was een best wel geslaagd weekend! Niet zo dramatisch.. het was nog best gezellig in de trein met filmpjes over een hond die “I love you” kon zeggen.

Ik skip de week, gewoon door naar dit weekend. Top weekend. Zo dat was het. Nee, kidding. Vrijdag nieuwjaarsborrel van de Nederlandse vereniging. Waar the piep ben ik terecht gekomen dacht ik, maar aan gezelligheid totaal geen gebrek. Goed, ik haalde de gemiddelde leeftijd zo’n 10 jaar omlaag ofzo, maar hey, niks mis mee. Gewoon met oudere mensen en wijn gaan sjoelen, dat is pas Nederlandse gezelligheid! Top avond. Zaterdag avond ben ik naar het theater gegaan, naar ballet. Mooi theater! Ik ga je het hele verhaal besparen, maar het was echt een krankzinnig stuk. Heel bijzonder, dat bedoel ik positief. Vandaag ben ik gaan schaatsen met meiden/vrouwen van overal op de wereld. Portugal, Amerika, Duitsland, Engeland, heel gezellig. Ik heb de schade van vorig weekend zeker goed ingehaald. Dat was het dan, nu weer een weekje werken met bijna het liefste kindje dat er op de wereld rond loopt (mijn neefje en nichtje winnen het natuurlijk) en dan gewoon weer weekend. Toch jammer dat het dan 5 dagen werken is en maar 2 dagen vrij. Zo, ik denk dat mijn blog wel lang genoeg is.

Tot de volgende keer.

Liefs,