Liv i Danmark - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Liv i Danmark - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Liv i Danmark

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Januari 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo mensjes,

Ik zat te twijfelen of ik jullie weer zou gaan lastig vallen met een lang blog met allemaal onzin dingetjes. Ja, dat ga ik gewoon doen. Diegene die een druk leven hebben haken nu af en die gene die nu wel weten hoe de muur er uit ziet zijn dit aan het lezen. En dan heb je nog van die hele lieve mensen die, ondanks dat ze het druk hebben, dit alsnog gewoon lezen.
Afgelopen week is wederom als een gek zo snel gegaan, dat is toch gewoon niet meer normaal?

Vrijdag ben ik met vader des huizes en meneer Rutger des huizes naar het kindermuseum geweest. Helemaal door de bittere kou naar het centrum gelopen. Een beetje respect mag nu wel, want dat museum is echt niet om de hoek. Verder was het leuk. Zaterdag was ik mijn motivatie kwijt. Ze hebben mij gewoon zo’n fijn bed gegeven hier, lekker naast de verwarming. Als ik dan vanuit mijn bedje naar buiten kijk.. ja daar word ik dan echt niet bepaald vrolijk van. Nee grapske, ik blijf natuurlijk niet in mijn bedje liggen dat is zonde! Mijn weekenden raken op, dus hop gas erop. Op de fiets naar het centrum. Ik had de ronde toren nog op mijn lijstje staan. Als je wilt weten wat dat is, dan hebben ze daar iets voor uitgevonden. Het heet “Google”. Het uitzicht over de stad was echt heel gaaf! Ook al was het een grijze dag, je kon toch ver kijken! In de avond ben ik gaan oppassen. Gewoon gezellig bij vreemde mensen (Nederlanders). Misschien moet ik in Kopenhagen blijven wonen en een oppas service beginnen voor Nederlandse gezinnen, dan ben ik binnen de kortste keren rijk! Vandaag ben ik en ja het is gelukt, naar Louisiana geweest met het gezin. Daar zou ik eigenlijk 2 weken geleden heen gaan, maar ja toen vond één of andere trein het leuk om ons gevangen te houden. Nu hebben we onszelf in de auto gepropt. Ja, leuk museum, veel te druk. Meer mensen dan kunst. Het werd meer een spelletje: zoek het schilderij! Nee ik maak een beetje een grapje, maar het was wel heel druk.

Ja (lieve) mensen, over ongeveer 20 dagen is het zo ver. Ik moet er toch eigenlijk niet aan denken… Natuurlijk ben ik blij dat ik jullie dan weer mag zien! (toch? haha)

Farvel,

Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 19577

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: