Het is bijna zover - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Het is bijna zover - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

03 Oktober 2013 | Nederland, Nederland

Over ongeveer 24 uur vertrek ik naar Eindhoven Airport! Ik schrok vanmorgen wakker met dat idee. Mijn laatste dag in Nederland. Het blijft onwerkelijk, ook vanwege het feit dat ik nog steeds niet weet hoe lang ik nu eigenlijk weg ga. Misschien zien jullie me heel snel weer terug!

Mijn koffer is zo goed als helemaal ingepakt (maar ik vrees te zwaar). Vandaag eerst nog even de verjaardag van mijn lieve broer vieren en "afscheid" nemen. Ik ben heel erg benieuwd waar ik morgen terecht kom.. okay ja in Kopenhagen, dat weet ik toevallig wel, haha!

Ik zal proberen om komend weekend een beschrijving te geven van mijn woonsituatie en van het gezin en eventueel al van Kopenhagen!

Liefs,

Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 19639

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: