Aankomst Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Aankomst Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Aankomst Kopenhagen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

05 Oktober 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo Allemaal,

Mijn eerste verslag vanuit Kopenhagen. Het was een vlucht van niks vergeleken met Zuid-Afrika. Volgens mij was het echt maar iets meer dan één uur. Met wat vertraging ben ik aangekomen hier in deze stad. De moeder van het gezin stond al te wachten (gelukkig wist ze wel dat ik vertraging had). Ik heb nog niet veel van de stad gezien, alleen wat gebouwen onderweg naar "huis".

Het gezin woont in een groot appartement, waar je in eerste instantie toch wel in kan verdwalen. Gelukkig ken je de weg snel. Ik heb een fijne eigen kamer, mocht ik gek worden van de kinderen heb ik een plek om me terug te trekken. De ouders zijn aardige mensen en de kinderen zijn leuk! Wel beetje drukte makers, maar voor hun en vooral die van 2,5 is het natuurlijk allemaal spannend.

Vanmorgen mocht ik enigszins uitslapen, maar mijn wekker heeft de kans niet gekregen. De oudste van 2,5 stormde mijn kamer binnen om zijn auto te laten zien. Vandaag mijn eerste echte dag in Kopenhagen. Ik ben s'morgens eerst met de moeder en Gerian (de oudste) door Kopenhagen gaan fietsen en naar een speeltuintje toe gegaan en schoenen voor Gerian gekocht (voor de ijskoude winters, help!). Later kwam een ander Nederlands gezin met kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd langs. Morgen mag ik ook nog beetje wennen en vanaf maandag op een laag pitje beginnen. Ik ben benieuwd.

Liefs,

Michelle

  • 05 Oktober 2013 - 20:00

    Annemiek:

    Hoi Michelle,

    Veel succes de komende tijd en ik ben erg benieuwd naar volgende ervaringen.

    Ciao, Mam

  • 07 Oktober 2013 - 20:24

    Sandra, Peter En De Kids:

    Hallo avonturierster,
    Veel plezier daar in Kopenhagen. Prachtige stad.

    xx
    Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 19645

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: