De eerste week - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

12 Oktober 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal,

Dat was de eerste week. Afgelopen maandag ben ik echt begonnen met het werken als au pair. De vader van het gezin was nog wel gewoon thuis, dat was wel fijn zodat ik dan rustig kon wennen. Aan het eind van de week heb ik 1,5 dag alleen voor de kleine gezorgd. Die van 2,5 gaat van dinsdag tm vrijdag naar de opvang. Het is allemaal nog een beetje wennen om constant kinderen om je heen te hebben. Er moet ook elke dag tot soms 2 keer per dag gewandeld worden, dat is soms toch best vermoeiend maar ook wel lekker om even een tijd buiten te zijn (nu het nog niet ijskoud is).

Gisterenmiddag en vandaag had ik vrij en ben ik Kopenhagen gaan verkennen. Ik vind het een fijne stad, het heeft iets. Er is veel te zien en veel te winkelen, haha. Gisteren ben ik lekker de hele lange winkelstraat ingegaan en vandaag heb ik een (klein) rondje gedaan om wat cultuur te snuiven, mooie dingen gezien zoals het opera gebouw, een kathedraal achtig iets en Nyhavn! Morgen ochtend nog even rustig aan doen (waarschijnlijk) en vanaf de middag/eind middag begint mijn werk weekje weer. Ik ben benieuwd.

Liefs,

Michelle

  • 12 Oktober 2013 - 21:48

    Yvonne:

    Hoi Michelle,

    Ik hoop dat je een leuke tijd daar hebt met aardige mensen om je heen.
    Geniet er van, en ga ook leuke dingen doen en de boel wat verkennen.
    Liefs x
    Yvonne

  • 12 Oktober 2013 - 21:52

    Annemiek:

    Het lijkt al wel twee weken geleden dat je vertrok. Succes weer en leer mij maar een paar woorden Deens!

  • 13 Oktober 2013 - 13:54

    Jurgen ( Broer ):

    Hahaha ik vind het leuk om te lezen dat je het vermoeiend vind om voor 2 kinderen te zorgen, het enige wat ik daarop kan zeggen is WELKOM TO MY WORLD!!!! Fijn he, ik en isaura doen het al bijna 3 jaar zo.
    Maar veel plezier en succes nog.

  • 13 Oktober 2013 - 15:01

    Michelle:

    Ja ik heb ook heel veel respect voor mensen met jonge kindjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 19655

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: