Hej fra København - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Hej fra København - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Hej fra København

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

24 Oktober 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Goddag mensen,

Het is alweer even geleden dat ik een blog heb geschreven. Druk, druk. Nou eigenlijk valt het opzich wel mee. Overdag wel, maar in de avonden niet echt.
Ik zal beginnen met het beste nieuws. Rutger (de baby) is eindelijk aan me gewend! Dat was de eerste 1,5 week wel erg zwaar, maar gelukkig kunnen we nu samen lekker lol maken. Het is meestal nog goed weer hier en ik begin redelijk de weg te kennen. Ik heb 4 dagen van de 5 Rutger voor mij alleen. Vaak gaan we naar 1 van de ik weet niet hoeveel parken er wel niet zijn in Kopenhagen, of we gaan naar een overdekte speelplaats, of een speeltuin in een park, of naar de meren, of naar de bibliotheek (klinkt saai, is gezellig en leuk voor hem). Als je van mooie gebouwen, musea, parken en winkelen houdt, dan moet je zeker weten naar Kopenhagen!! Ben je nou gek op winkelen neem dan een half gevulde koffer mee, want ik heb nu dus het probleem dat ik niet veel kan kopen omdat ik zo eigenwijs was om al met een volle koffer te gaan. Maar goed, het werken gaat dus goed. De weekenden zijn fijn om even om te laden en om even geen kinderen om je heen te hebben (haha). Afgelopen weekend weer de stad wat beter gezien. Komend weekend weet ik nog niet precies wat mijn plannen zijn. Morgen waarschijnlijk naar een grote botanische tuin, die schijnt mooi te zijn. Er is heel veel te zien en te ontdekken hier. Nu is het nog heel mooi vanwege de herfst, de parken zijn echt prachtig vooral als de zon schijnt. Dus wie nog geld over heeft… haha.

Liefs en farvel,

Michelle

  • 24 Oktober 2013 - 15:56

    Mar:

    Michie heb je een paar foto's van de herfstbomen en de parken :D ?

  • 24 Oktober 2013 - 19:41

    Annemiek:

    Hey Michelle,

    Ja, heel graag foto's van de parken en de kids.
    Leuk weekend toegewenst!
    Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 19645

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: