Berichtje uit Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu Berichtje uit Kopenhagen - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van Michelle - WaarBenJij.nu

Berichtje uit Kopenhagen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

03 November 2013 | Denemarken, Kopenhagen

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer! Tijd gaat op de één of andere manier best snel. Het lijkt al zo lang geleden dat ik vertrok.. ik zit hier pas één maand. Doordeweeks is eigenlijk redelijk hetzelfde. Rutger begint nu echt stapjes te zetten! Soms dan probeer ik hem te laten staan zodat hij met een paar stapjes naar me toe komt, maar meestal laat hij zich vallen en kruipt hij, die eigenwijze donder. Soms, dan zet hij wel stapjes. Vanmorgen zelfs wel meer dan 5! Dat lieve, gekke, eigenwijze ventje. De weekenden waren de laatste 2 keer beetje minder. Hoewel ik dus naar de botanische tuin was geweest, nou echt, dat was geweldig mooi! Ik was er precies op het juiste moment. De zon scheen, de lucht was blauw en de bomen waren precies op z’n mooist qua herfstkleuren!
In Kopenhagen is (heel) veel te zien, maar ik ben heel snel met het bezichtigen van dingen. Dus wat ik heel graag wil zien heb ik nu al bijna allemaal gezien, andere dingen staan al gepland voor andere keren zoals Tivoli. Maar er komt nog een hele drukke tijd aan. Eigenlijk vanaf 15 november. Dan begint kerst hier, dus dat worden veel kerstmarkten! En 16 november wordt hopelijk een geweldige dag. Dan ga ik naar Malmö, dat ligt in Zweden. Even met de trein daar heen en ja je bent fan of niet, naar een ijshockeywedstrijd! Kijk, er gaat niks boven de Trappers natuurlijk. Dit zal ook wel heel gaaf zijn! Duur dagje, maar ook één om nooit te vergeten lijkt me. Het heeft me trouwens wel bijna 2 weken gekost om dat reisje te organiseren. Lastig met betalen, kaartjes scoren en ik bespaar jullie het hele verhaal maar. Wat kan ik verder nog vertellen, even denken. Nou ja, het gaat gewoon wel goed. Ik leef nog, de kinderen leven nog, het appartement leeft nog, de ouders leven nog en de mensen in Kopenhagen leven nog (en anders is het niet mijn schuld...). Dan is het goed toch?!

Farvel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 19652

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: