De tijd vliegt - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu De tijd vliegt - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo lieve mensen,

Daar ben ik weer. Man o Man wat gaat de tijd toch VEEEEEEL te snel! Komende week begin ik gewoon al aan mijn laatste week! Zijn dit echt 6 weken? Voor mijn gevoel ben ik hier niet langer dan 3 weken. Het is hier echt als thuis gaan voelen. Het gastgezin is gewoon zo fijn en alles. Als ik naar mijn huis in Nederland ga moet ik waarschijnlijk weer er aan gaan wennen dat dat mijn echte thuis is.

Vandaag ben ik naar een andere plaats gegaan, een keer wat anders dan Kaapstad. Nou toen heb ik de mooiste treinrit van mijn leven gehad! Langs zee en strand en omringd door bergen. Soms leek het alsof we net over het strand of door de zee reden, WAUW WAUW WAUW!!! Damn dat was echt geweldig mooi!
Het stadje, Simonstown was leuk maar had het daar opzich al vrij snel gezien. Vandaar dat ik tijd over had om naar het internetcafe te gaan!

Verder ga ik dit weekend waarschijnlijk alleen maar uitrusten, zwemmen en van de zon genieten. Even mentaal voorbereiden op dat het einde naar mijn idee te dichtbij komt!
Sorry dat ik thuis/Nederland eigenlijk niet echt mis, hahaha. Je begrijpt het waarschijnlijk wel als je hier bent geweest en/of dit allemaal zelf zou meemaken!

Verder weet ik eigenlijk niet zo goed meer wat ik allemaal nog heb mee gemaakt, het is zo veel! Elke dag is weer bijzonder of je nu het zelfde doet of iets compleet anders.

Dat was het weer voor vandaag. Ik zal proberen om volgende week (voor de laatste keer vanuit Zuid-Afrika, snik snik) nog iets te plaatsen!

Liefs,

Michelle

  • 23 Februari 2013 - 14:17

    Carien:

    LIEVE MICHELLE.............Afscheid nemen doet pijn, ik zie er tegen op voor jou!
    En huilen mag hoor!

    Maar...........neem al die goede en zeer mooie momenten die jij daar hebt in jouw hart mee naar huis!
    Dat kan niemand je afpakken.
    Heel veel succes daarmee en geniet nog lekker van zon , zee en strand.
    Dag Meisje!!!!


    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 23 Februari 2013 - 14:23

    Michelle:

    Ja het zal zwaar worden wanneer ik naar het vliegveld ga, haha! Mijn andere papa en mama en mijn 2 kleine zusjes achterlaten! En dan alle kindjes op de creche! Maar ik weet zeker dat ik met opgeheven hoofd vertrek, want ik ben ontzettend trots op mezelf!

  • 23 Februari 2013 - 15:03

    Yvonne:

    Lieve Michelle,

    Je kunt terecht heel trots op je zelf zijn hoor,je hebt dit toch maar mooi in je eentje gedaan, en afscheid nemen, zeker als je het fijn hebt gehad doet altijd pijn, maar ik denk dat je echt nog wel eens terug gaat, en bovendien,je kunt toch contact houden, er zijn genoeg middelen daarvoor.

    Dit was voor jou een ervaring die je nooit meer vergeet!
    Kijk bij thuiskomst terug op een TOPtijd, en misschien is dit de springplank naar een keuze voor straks.Man,man,,,,,,,er zijn zooooooooooooveel mogelijkheden, ik wou dat ik nog jonger was,,,,,,,hahhha
    Geniet nog een poosje en dan zien we elkaar binnenkort!
    Doei doei
    xxxxx(ook van Candy)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 509
Totaal aantal bezoekers 19598

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: