Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Terug in Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Maart 2013 | Nederland, Nederland

Hallo,

Hier mijn allerlaatste verslag! Ik zou er nog eentje schrijven als ik terug in Nederland zou zijn!

Ik ben dus heelhuids aangekomen. De vliegreis is erg goed gegaan. Voor het eerst in mijn leven bijna de hele vlucht kunnen slapen. Het was toen ineens nog maar 3 van de ongeveer 11 uur vliegen! Het is erg raar om weer thuis/in Nederland te zijn. De eerste 1,5 dag zijn als een waas aan me voorbij gegaan. Langzaam begin ik een beetje met beide benen op de grond te staan. Nu is het tijd om al die vele emoties te gaan verwerken. Dat zal wel een tijdje gaan duren.

Bedankt voor het lezen van of sommige of al mijn blogs! Ik hoop dat je er een beetje van hebt kunnen genieten, haha.

Heel veel liefs vanuit het koude Nederland,

Michelle

  • 06 Maart 2013 - 09:27

    Annemiek:

    Hoi Michelle,

    Ik ben erg blij dat alles goed is gegaan. Eerst eens goed bijkomen van al die ervaringen.
    Daarna zoek je maar rustig naar de mogelijkheden voor een toekomst in Nederland.
    De fotoserie was erg mooi!
    We gaan nog een keer samen naar Kaapstad hoor.
    Mam

  • 06 Maart 2013 - 09:42

    Yvonne:

    Hoi Michelle,

    Toch nog even reageren,,,,,,,,
    Laat je benen maar weer wennen aan de Nederlandse grond, hahaha
    Jouw moeder heeft het wel over een toekomst in Nederland ,,,,,,,,,maar,,,,,,,,,misschien ligt die wel heel ergens anders,,,,,,,,,,,,,,,een leuk stekje in het buitenland ,,,,,,hahaha,,,heb ik een heerlijk adres om eens naar toe te gaan(GRAPJE,!)
    Kom eerst maar weer terug op aarde,,,,,en we zien elkaar binnenkort wel!
    Liefs,
    Yvonne en Candy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 735
Totaal aantal bezoekers 19596

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: