De gezelligheid en schoonheid van Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu De gezelligheid en schoonheid van Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

De gezelligheid en schoonheid van Afrika

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Februari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo mensen in Nederland,

Zo daar ben ik weer. Het is alweer woensdag 6 feb. Ik heb echt een geweldig weekend gehad! En jullie?
Zaterdag ben ik eerst redelijk vroeg naar Kaapstad gegaan om met een toeristenbus een dag te gaan reizen, hop on hop off. Nou daar ik heb ik de mooiste dingen in mijn leven gezien! Wauw!
Eerst ging ik naar de Tafelberg, ik kon niet helemaal naar het topje, maar halverwege was al mooi genoeg! Toen ben ik naar Campsbay gegaan, nou ik heb nog nooit zo'n mooi strand gezien! Daar een heerlijke cocktail genomen met uitzicht op het strand/zee/palmbomen etc. Toen ben ik ver langs de kust gereden, wauw wauw wauw (dit is een berichtje met veel "wauw", hahaha). Daarna ben ik naar VenA Waterfront gegaan, dat is een touristenplaatsje aan t water. Voor de mensen die het kennen, je kan het vergelijken met Pier 39 in San Fransisco. Daar heb ik een lange tijd rond gelopen en genoten. In de avond ben ik naar de kermis geweest met zoon des huizes en daar vrienden/collega's van, dat was gezellig!
Zondag was ik te brak om iets te doen, haha!

Maandag weer er tegen aan op de creche, al die kindjes weer zien. Morgen nog een dagje en dan eindelijk vrijdag mijn tour van 3 dagen!! Dan ga ik oa. naar Stellenbosch (en nog veel meer, maar ik houd het nog steeds geheim :D)

Ohja gisteren waren we met zn 10en uit eten, het hele gezin en alle vrijwilligers van het huis, dat was gezellig!

Het weer is hier (nog steeds) erg nice, gelukkig waait het soms want anders zou t nogal warm zijn!

Zo dat is het voor nu weer.

Liefs,

Michelle

  • 06 Februari 2013 - 15:53

    Marie:

    Leuke foto's ^^

  • 06 Februari 2013 - 15:59

    Annemarie:

    Zo te lezen heb jij het erg naar je zin :D
    Echt super leuk om de foto's te zien!
    Geniet er nog maar flink van!

    Xxx

  • 06 Februari 2013 - 16:25

    Dave:

    Het blijft echt super om te kunnen lezen. En zeker ook die foto's zijn echt helemaal leuk!

    Heel veel plezier op je tour van 3 dagen alvast :D! Ben zeker benieuwd naar 't verslag van je meis..

    xxx

  • 06 Februari 2013 - 16:52

    Robin:

    Leuk om te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt Mies! :D
    En wat zien je foto's er heeeeeeerlijk uit!
    Doe maar lekker genieten jij!

    Liefs x

  • 06 Februari 2013 - 17:23

    Yvonne:

    Woooowh,,,,,,,dat is leuk en mooi allemaal! Door die foto's komt het allemaal een beetje dichterbij, top hoor!
    ( wist niet dat je zulke leuke sproetjes had, hahahahahahha)
    Liefs, Yvonne en Candy xxxx

  • 06 Februari 2013 - 18:07

    Sandra, Peter En De Kids:

    Hoi Michelle,
    Wat goed te lezen dat je het naar je zin hebt. En wat is het heerlijk om via jou onze reis nog eens een beetje over te doen.
    By the way...in Stellenbosch hebben ze baie lekkere wijn....
    Liefs Sandra

  • 07 Februari 2013 - 08:13

    Je Broer Jurgen:

    Hey zussie,

    Leuk dat je het zo naar je zin hebt jammer genoeg ben je alleen wel te laat voor je neefje................... O nee toch nog niet mazzelaar hahahaha.

    Maar het is godverdomme wel mooi daar jij hebt het wel wat beter qua weer zeg Jezus.
    En het zal wel flink druk zijn al heel de tijd daar ofnie nu THE Africa cup of nations heel de tijd al bezig is allemaal feestende mensen daar ofnie.

    Veel plezier verder houd ons allemaal maar op d'r hoogte van je leven daar en zorg dat je op tijd terug bent want isaura begint het moeilijk te krijgen.

    Liefs je broer

  • 07 Februari 2013 - 11:37

    Je Andere Broer Sander:

    Hey zussie,

    Geweldig land is het, hè? Ik vond Kaapstad ook helemaal super. Tip van mij: als je nog in de gelegenheid bent, ga dan wel naar de top van de Tafelberg. Wat een fantastisch uitzicht heb je daar!

    Maar erg leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Ben heel erg benieuwd naar alle foto's en verhalen. Als je nog in Stellenbosch bent, neem dan voor mij even een flesje Tokara Director's reserve mee :)

    Heb je al op struisvogels gereden in Oudshoorn of met haaien gedoken? ;)

    Wat je ook verder zeker niet moet vergeten is een tripje naar Kaap de Goede Hoop, super mooie rit en geweldig uitzicht. Op Boulder's bay kom je dan ook nog pinguins tegen!

    Baie plesier nog!

    Sander

  • 08 Februari 2013 - 11:36

    Carien Lokenberg:

    Och Lieve Michelle, krijg net door dat ik je kan volgen, en zelfs iets kan schrijven aan je!
    Wat tof allemaal wat jij onderneemt!
    Ik ga zo trots op je.
    Mijn nichtje !!!!!!!!!!!

    Altijd wel goed oppassen he?!
    XXX
    Tot snel weer!

  • 09 Februari 2013 - 11:56

    Je Tante Uit Breda:

    Lieve Michelle..........jij bent nog op jouw 3-daagse tour en hier barst het carnaval los ( gezellig ?? )
    Schrijf je snel hoe dat was , die dagen!
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 19595

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: