Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 Maart 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Mijn laatste blog vanuit Zuid-Afrika!
En daar moet ik toch wat moeite voor doen. In totaal 1 uur en 20 minuten lopen om een blog te plaatsen, haha!

Gisteren heb ik mijn afscheid op de creche gehad. Dat was zowel bijzonder als pijnlijk (bijzonder pijnlijk). Sommige kinderen zullen voor altijd in mijn hart zitten. Dit hele avontuur en Zuid-Afrika blijven voor altijd in mijn hart.

Ik kan niet goed beschrijven wat dit alles met mij persoonlijk heeft gedaan. De juiste woorden komen niet naar boven. Ik denk dat diegene die mij redelijk/goed kennen en het mijn verhalen hebben gelezen het wel een beetje zullen weten.

Vanmorgen schrok ik plots wakker want ik realiseerde me ineens donders goed dat ik morgen avond/nacht terug naar huis vlieg. Tuurlijk is het fijn om het thuisfront te zien, maar eigenlijk is dit hier nu mijn thuis.

Ik heb ontzettend mooie dingen gezien, maar ook mindere mooie bijna trieste. Ik heb bijzondere dingen mee gemaakt en zeer bijzondere mensen mogen ontmoeten. Ik heb natuur mogen zien waar je u tegen zegt. Ik heb kinderen liefde mogen geven. Ik heb mezelf trots kunnen/mogen maken.

Met pijn, maar ook met een heerlijk geluksgevoel sluit ik mijn laatste blog vanuit Afrika en mijn hele avontuur. Morgen afscheid nemen van mijn gastgezin. Vanavond mijn laatste nachtje hier. Als ik in Nederland ben zal ik nog een blog schrijven, dan weten jullie dat ik er weer veilig ben.

Heel veel liefs,

Michelle

  • 02 Maart 2013 - 12:47

    Mar:

    Mooie herinneringen en gevoelens blijven altijd voor jezelf en die kan niemand je afnemen<3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 19594

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: