Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen - Reisverslag uit Loon op Zand, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

31 December 2012 | Nederland, Loon op Zand

Allereerst alvast Happy New Year! Het is over een aantal uurtjes januari 2013, dat houdt in dat het bijna zo ver is! Nog ongeveer 20 dagen te gaan, wat gaat de tijd toch snel...

Heerlijk dit natte, koude land verlaten voor het warme Kaapstad! Ik moet toch gewoon even melden dat het daar nu een graatje of 25 is (soms iets hoger), en droog!!

Over het project weet ik nog niet precies hoe en wat(sowieso met kinderen op of een school of bij de dagopvang achtig iets), maar ik weet wel dat ik bij een gezin geplaatst ga worden in Schaapkraal een wijk in Philippi (bij Kaapstad). Ik zit straks 13.350 km van huis! Het gezin bestaat uit vader en moeder en 3 kinderen tussen de rond de 8 jaar volgens mij en 18 jaar. Ze kunnen er maximaal 5 vrijwilligers plaatsen, dus ik ben benieuwd of en zoja, hoeveel andere er zitten!

Nou, ik ga het nieuwe jaar in met mijn gedachte alvast in kaapstad! Ik wens jullie een mooi, liefdevol, gelukkig en vooral gezellig nieuwjaar toe!

Liefs,

Michelle

  • 31 December 2012 - 16:38

    Sandra:

    He Michelle,

    Wat gaaf!!! Ik wens je alvast heel veel plezier daar in het prachtige Zuid-Afrika. Wij vonden het daar geweldig. Mooi land en hartelijke mensen.
    Beetje jaloers ben ik wel hoor. Geniet er van.
    Dikke zoen... Je achternichtje Sandra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Loon op Zand

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 19656

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: