De laatste uurtjes voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu De laatste uurtjes voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle - WaarBenJij.nu

De laatste uurtjes voor vertrek

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

19 Januari 2013 | Nederland, Nederland

En toen was het bijna zover. Over ongeveer 18 uur rijden we naar Schiphol en begin ik aan mijn grote avontuur. De laatste voorbereidingen, de "stress" die toeneemt, de spanningen die stijgen. Maar ik heb er zin in, ontzettend veel (ondanks dat het héél spannend is). Ik weet totaal niet wat ik kan gaan verwachten, dat is zowel leuk als niet leuk, haha. Weg van de luxe en waar alles voor zich spreekt. Op naar een land zonder luxe en waar ik alles zelf mag gaan uitvogelen. Ik ga proberen om er een top tijd van te maken, te genieten en om echt mijn steentje te kunnen bijdragen voor de bevolking daar, maar ik zal zeker ook af en toe gaan afzien.

Eerst maar eens mijn vlucht van 12 uur overleven... (haha).

Dit is mijn laatste blog vanuit Nederland, komende tijd vanuit Philippi, Zuid-Afrika.

Liefs van de avonturier.

  • 19 Januari 2013 - 12:32

    Mutske 2:

    mutske!!
    heeeeeeeeeel veel plezier!!! hou ons maar goed op de hoogte.
    ik ben jaloers en wil met je mee. als ik nu geen studie deed had ik dat ook echt gedaan!!
    maar goed ik ga je heel erg missen! zodra jij terug bent kom ik je weer snel opzoeken!

    echt heel veel plezier! geniet ervan!! je hebt het echt verdiend!
    Xxx annemarie

  • 19 Januari 2013 - 15:01

    Sandra:

    Lieve Michelle,
    Heel veel plezier meisje daar in het verre Afrika. Geniet ervan, het gaat een ervaring worden die niemand je meer af kan pakken.

    liefs
    Sandra

  • 19 Januari 2013 - 15:06

    Yvonne:

    Hoi nichtje,,,,,,,,,,,,,,

    Wens je een hele goede reis, en veel succes daar!
    Nou niet zo met al dat geld wapperen hoor, dat brengt de mens maar op ideeën, hhahah.
    Wauw,,,,,,even weg uit dit ...........klimaat!!
    Doeiiiiiiiiiiiiiii
    een dikke kus van mij en een knuffel van Candy xxxxxxxx
    ( je tante) Yvonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 19650

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: