De eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu De eerste week - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Michelle - WaarBenJij.nu

De eerste week

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Januari 2013 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hallo allemaal,

Even een snel blogje, want ik heb bijna geen internet!

De eerste week is goed en warm bevallen, haha!
Dacht je dat je in de armoede zou komen qua leefomgeving, kom je in een huge huis met een prive zwembad! Het gastgezin is erg aardig/gezellig! Het project is leuk, en de kindjes zijn erg cute.. helaas passen ze niet allemaal in mijn koffer.. Je ziet wel dat die kindjes uit n arm gezin komen, door bijvoorbeeld de kleren of het weinig of geen eten dat ze mee naar hun klas nemen.

Vandaag was mijn eerste dag dat ik vrij was en m zelf moest gaan invullen. Ben eerst naar een museum gegaan en daarna naar een kasteel achtig ding waar ik heerlijk van de zon heb genoten! Morgen dagje " thuis" en misschien nog naar het strand, oh wat is het leven toch slecht, hahaha!

Dat is het voor nu!

Veel liefs vanuit Kaapstad,

Michelle.

  • 29 Januari 2013 - 12:03

    Thomas:

    Hoi Michelle,

    Ik lees dat je aan het helpen bent in een opvanghuis als vrijwilliger. Goed dat je wilt bijdragen aan de wereld om je heen. Misschien wil je na afloop betrokken blijven en andere vrijwilligers inspireren! Jouw ervaringen en acties, in het buitenland en in Nederland, zijn hartstikke waardevol voor andere vrijwilligers.

    Op wereldsupporter.nl delen steeds meer Wereldsupporters, zoals jij, wat ze doen en hoe ze bijdragen.
    Je kan er eenvoudig een CV/account aanmaken en meteen starten met delen wat je allemaal doet. Daarmee maak je ook kans op verschillende awards zoals "Wereldsupporter van het Jaar" of "Wereldblogger van het Jaar". En je maakt er kans op subsidies en beurzen, als je vrijwilligerswerk doet via een van de bij de beurzen aangemelde organisaties. Activity International is een van de aangesloten organisaties dus misschien maak jij wel kans op een van de vrijwilligersbeurzen!

    Als je ook je ervaringen wilt delen en anderen inspireren, kijk dan eens op wereldsupporter.nl.
    Of bezoek World Supporter Café, voor vragen of ideeën. Kan ook via Skype!

    Succes!

    Vriendelijke groet,

    Thomas

  • 30 Januari 2013 - 15:03

    Michelle:

    Oh thanks! Ik zal dat gaan bekijken als ik weer thuis ben!
    Bedankt voor de tip!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Michelle

Hallo! Wat leuk dat je op mijn profiel komt kijken. Op 20 januari 2013 zal ik voor 1,5 maand vertrekken naar Zuid-Afrika! Ik hoop dat het lukt om jullie zo af en toe een berichtje te sturen, maar je weet nooit of je daar een computer kunt vinden, haha! Liefs, Michelle

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 19643

Voorgaande reizen:

20 Januari 2013 - 04 Maart 2013

Emigreren met Activity International

04 Oktober 2013 - 15 Februari 2013

Au pair Denemarken

Landen bezocht: